Du modtager returlabelen på mail, printer den og afleverer den i en GLS Pakkeshop samme med pakken.
Ved spørgsmål, se FAQ nedenfor og ved yderligere tvivl er kundeservice altid klar til at hjælpe.
FAQ
Hvor lang tid efter bestilling, modtager jeg returlabelen? - Den kommer inden for 1 time.
Hvilket ordrenummer skal jeg indtaste? - Du skal indtaste det ordrenummer, der er på den ordre som returvaren oprindeligt er købt på.
Jeg har varer fra flere ordre, kan jeg sende dem sammen? - Ja, du kan blot notere et af ordrenumrene i feltet ovenfor og resten på et papir. Papiret skal sendes med i kassen, når du sender varerne retur.
Jeg returnere kun en del af min ordre, hvordan foregår det? - Du får pengene tilbage for den/de vare vi modtager retur, så du behøver ikke at sende alle vare fra en ordre retur.
Du skal blot oplyse ordrenummeret på den samlede ordre, som varen er købt på, så sørger vi for, at retur beløbet stemmer med de returnerede vare.
Hvordan får jeg pengene tilbage? - Pengene sættes tilbage på det betalingskort, der er brugt til at købe varen.
Hvis du har brugt en anden betalingstype, skal du blot skrive dit registrerings og kontonummer på et papir og lægge det i kassen, så sættes pengene tilbage på dette i stedet.
Hvis du ønsker pengene sat ind på en anden konto end den der er tilknyttet betalingskortet, kan du også lægge et papir med registerings og kontonummer med i kassen.
Hvor lang tid tager håndtering af min returnering? - Alle returvarer tages samme dag som de kommer ind. Fra man afleverer pakken i en GLS pakkeshop, går der typisk 2 hverdage før vi modtager den.
Hvor finder jeg den nærmeste GLS Pakkeshop? - Find nærmeste Pakkeshop på: www.gls-pakkeshop.dk
Betaler man fragt for at modtage returlabelen? - Nej, returlabelen sendes på mail, derfor regnes der ikke fragt på den.
Jeg har trykket køb, hvad så nu? - Labelen købes som en almindelig vare.
Det vil sige, at du kan finde labelen i din indkøbskurv når du har trykket "køb".
Du skal gå til indkøbskurven for at købe labelen.
Her skal du oplyse dine egne oplysninger og gennemføre ordren som normalt.
(labelen er altid adresseret til os, så du skal derfor ikke indtaste vores adresse nogen steder).
Jeg har fået varen i gave, hvordan gør jeg så? - Du skal blot have ordrenummeret af gavegiver og herefter følger du bare den normale procedure som beskrevet ovenfor.
Den eneste forskel er, at du skal skrive dit eget kontonummer, så pengene overføres til dig.
Jeg har haft varen ude af emballagen, kan jeg stadig bytte den? - Du kan bytte varen, hvis den er i samme stand som da du modtog den og du stadig har emballagen, så den kan pakkes ned igen.
Returlabelen tæller ikke med i beregningen for gratis fragt.
Modtag vores nyhedsbrev og kom først til de gode tilbud, besparelser og gør-det-selv guides.
Jeg giver samtykke til at modtage direkte markedsføring. Se privatlivspolitik.