• Din kurv er tom

Køb for yderligere 149,00 og få gratis fragt*

Total: 0,00 DKK

* Fri levering gælder ved GLS Pakkeshop og GLS Erhverv.

åbner Mandag 09:00

Send os en email

Fri fragt ved køb over 149,-

Cykelgear.dk Logo


Produkter


Søger...

Søger...

En vare på min ordre er ikke på lager, hvilke muligheder har jeg


Da vi kun kan hæve en gang på betalingskortet og vi gennem dansk lovgivning er underlagt kun at må hæve penge for vare der er afsendt, mindsker det muligheder for fleksibilitet ved ændring af ordre. Bl.a. derfor ikke dellevere.

Vi har dog alligevel fundet et par fleksible løsninger. Nedenfor har vi samlet de forskellige muligheder.
 

Vi kan slette den manglende vare fra ordren og sende resten

Du kan enten selv slette varen ved at logge ind gennem ”Ordrestatus” som du finder i toppen af forsiden eller du kan kontakt kundeservice, på mail, chat eller telefon, så klare vi det.
 

Vi kan ændre til anden vare

Mange vare har vi en erstatning for (f.eks. et andet mærke e.l.). Hvis du vil ændre til en anden vare kan du enten selv gøre det ved at logge ind jf. ovenstående og derefter lave et tillæg, se her.
Du kan selvfølgelig også kontakte kundeservice på mail, chat eller telefon, så klare vi det.
 

Du kan vente til varen er på lager igen

På langt de fleste vare der ikke er på lager, står der en leveringstid (f.eks. 2-4 hverdage) på de få vare hvor der står ”ukendt leveringstid” kan vi kontaktes for nærmere dato (der vil dog på mange af disse vare ikke være en præcis dato fra leverandøren).
Hvis du ønsker at vente på varen, behøver du ikke at foretage dig noget, da vi automatisk sender hele ordren lige så snart vi har alt på lager.
 

Vi kan slette ordren

Vi kan selvfølgelig også slette din ordre og din betaling. Dette kan du selv gøre ved at logge ind jf. ovenstående eller som altid kontakte kundeservice på mail, chat eller telefon.