Problemer med kortbetaling

Er du klar til MITID?

Godkendelse af onlinebetalinger med MitID

Godkendelse med MitID er løbende ved at overtage godkendelse med NemID. Og fra 31. oktober 2022 er NemID helt udfaset og du kan kun godkende dine onlinebetalinger med MitID.

Læs mere om oprettelse og brug af MitID her: https://www.mitid.dk/

 

Udfordringer med kortbetaling

Oplever du at have udfordringer med kortbetaling, kan du her se en video, som viser, hvordan du godkender din betaling med MitID: https://www.youtube.com/watch?v=IKZkkO24LLU&ab_channel=MitID

Har du allerede forsøgt dig med MitID og har du fortsat problemer med at betale, og ikke ønsker at betale med Mobilepay, kan du også vælge at oprette et kodeord, du så bruger som betalingsform. 

Her kan du se, hvordan du gør: https://www.nets.eu/dk-da/digital-sikkerhed/Pages/saadan-opretter-du-et-kodeord.aspx 

Og her skal du oprette kodeordet: 

https://enroll.3dsecure.no/nets-nemid-enroller/EnrollSite

 

Betaling med Mobilepay

Du har også mulighed for at betale din ordre med Mobilepay. Når du går videre til kassen og skal vælge betalingsform, vælger du blot Mobilepay. Dernæst vil du blive bedt om at godkende betalingen i din Mobilepay-app på mobilen. Når du har godkendt i Mobilepay-appen, bliver bliver beløbet reserveret hos os og trukket, når din ordre er afsendt. 

 

Grundet de nye regler om 3D Secure (PSD2 SCA) kan du opleve problemer med kortbetaling.

 

Når du handler online med NemID kan du kun bruge NemID nøgleapp på en smartphone eller NemID nøgleviser. Det er dermed ikke længere muligt at benytte NemID nøglekort (papkort)

 

Ønsker du at oprette kodeord i stedet for Nemid kan det gøres ved at klikke